[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - Er der nogen der vil bytte billetter?

Er der nogen der vil bytte billetter?

Af relaterede effekter

Er der nogen der vil bytte billetter?

Indlægaf Follmann » man aug 20, 2007 11:36

Hejsa

Jeg har købt to billetter til koncerten om fredagen, men er kommet lidt i klemme, da der er firmafest samme dag :(

Er der nogen der har to lørdagsbilletter de vil bytte med, så ville det hele gå op i en højere enhed for mig :D

Billetterne er ikke til salg, og kan kun byttes!

Jeg kan træffes på mail henrik@moeller-follmann.dk

Mvh
Henrik
Follmann
Small Bruger
Small Bruger

Tilbage til Køb og salg