Isaac junkie

Frit forum

Isaac junkie

Indlægaf sorbits5 » ons jan 27, 2016 21:25

Hej Alle sammen.

jeg bliver nødt til at dele en rigtig træls oplevelse med Isaac Junkie.

I slutningen af november 2015 bestilte jeg en del cd'er af ham. Vi havde en lang snak over messenger og han virkede meget flink og reel. Han tilbød mig gaver - specielt da jeg sendte ham det ekstra eksemplar jeg havde af Erasure - violet flame remixes - rød vinyl, til ham. Den var fisme dyr at sende til mexico - men hvad han virkede jo som en flink fyr.....
undervejs i en af vores samtaler spørger han så pludselig om jeg ikke kan gøre ham en lille tjeneste, nemlig at sende nogle pakker videre for ham, som han vil sende med i pakken til mig.....jeg siger at det kan jeg godt (postdanmark er hurtigere til at sende en mexicansk post) da der så var nogle danske erasure fans som ville modtage deres cd (under the influence) hurtigere....jeg spørger ind til porto, men Isaac svarer at jeg bare skal smide dem i posten for ham - jeg forstår på ham at der er betalt for den videre porto (man kan vist nok i nogle lande købe porto til videresendelse)....
Da pakken ankommer har Isaac smidt 23 pakker ekstra i som han vil have mig til at videresende OG BETALE PORTO FOR....jeg regner det hele sammen og det ville i så fald koste mig ca. 3500 kr. at sende dem for ham.....jeg kontakter Isaac og fortæller at det hverken kan eller vil jeg gøre......han bliver noget spids og mener at det havde jeg lovet ham.....og tilbyder at sende mig flere signerede erasure plader som betaling for porto, da han ingen penge har....jeg skriver igen til ham at jeg ikke har 3500 kr. til at betale porto for ham.....nogle dage senere har han fået en dansk ven til at sende dem for ham, og pakker bliver afhentet hos mig....ok, så var det vel det....
Men en uge senere dukker der et brev op fra toldvæsenet som kræver told for hele pakken, altså for min pakke og de 23 andre.....jeg kontakter Isaac, som efter megen pres fortæller at han vil overføre penge til betaling af tolden, men han kan først gøre det en uge senere, da jeg kontakter ham igen ugen efter, da nægter han at betale....han siger nu at alle pakkerne er beskadigede, cd'erne er smadret og enten så er det toldvæsenet som har gjort det eller også mig ! jeg er rasende og forundret over at det er den måde han behandler mig på, og forlanger flere gange at han skal betale told for hans pakker, det nægter han.....og det ender med at han blokerer mig og sletter mig som ven på facebook......godt han nåede det inden jeg havde slettet ham....har nogen af i andre erfaring med ham ??? jeg har læst på engelsk erasure forum at Andy ikk er så begejstret for Isaac....
sorbits5
Small Bruger
Small Bruger

Re: Isaac junkie

Indlægaf DEVOLEB » tors jan 28, 2016 03:16

Hej,
Jeg har snakket med Isaac mange gange via Facebook og jeg har købt flere af hans CD'er som enten er Erasure, DM eller The Beloved relateret. Sidste gang før jul bestilte jeg 3 CD'er direkte hos ham på Facebook for 34 euro da der var gået ged i den fra det sted han plejede at sælge sine CD'er......muligvis fordi at flere af hans remixes ikke er officielt godkendte af kunstnerne/artisterne.....han bruger nemlig (såvidt jeg kan se) acapellaer som er tilgængelige på nettet fra konkurrencer og promo CD'er og i den dur.......efter mange snakke frem og tilbage betalte jeg Isaac de 34 euro og ventede så....og ventede ....og ventede....jeg skrev igen til ham på Facebook og så var der det ene galt og så det andet.....pludselig fik jeg besked om at pakken var på vej, og imellemtiden viste han mig et print hvor mit navn var i mellem navnene han crediterede inde i CD coveret på 'Under The Influence'.....vildt at han havde nået det (tænkte jeg)...og ventede yderligere et stykke tid og så var pakken kommet til Danmark....jeg skrev hvorfor jeg ikke havde fået pakken endnu, og han skrev at der var problemer med den dansker der havde fået pakken.....går så ud fra at det er dig sorbits5 han snakkede om. Danskeren havde snydt ham og nu fik han en anden dansker til at hente pakken i nordjylland og bringe den til mig....først der fortæller Isaac at der er flere pakker imellem, og der går så en rum tid med flere aftaler om levering der går i vasken indtil jeg beder om at få pakken sendt med posten....en uge efter modtager jeg pakken med det aftalte og alt er derefter iorden.......jeg tror ikke på at noget som helst er smadret i posten, så sorbits5, det må være en måde Isaac prøver på at slippe for at betale de ekstra omkostninger...håber du fik noget ud af dette, jeg vurderer at det er værd at tænke sig om inden man bestiller direkte fra Isaac, men dog har jeg jo til sidst modtaget hvad jeg bestilt....bare en lidt rodet måde at han prøver at spare porto på synes jeg!

vh Flemming
/Devoleb
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar
DEVOLEB
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf sorbits5 » tors jan 28, 2016 19:54

Hej flemming.

tak for info...

ja, jeg hænger på hans regning på told nu - så har jeg lært igen at der er nogen som ikke er helt til at stole på..

jeg synes også det er mærkeligt, at han bare sender så mange pakker til mig og mener at jeg så skal betale porto....de 3500 kr. ca. løb det op i, da pakkerne skulle sendes til hele verden - australien, england, sverige, tyskland og ja, endda til brasilien...så ja, jeg har snydt ham, hvis at snyde, er at nægte at betale porto på 3500 kr. for ham.

min fornemmelse nu er at han lukrerer på at Andy Bell har ville lave et nummer med ham - og det var så nok det....

og Flemming, det som du skriver med leveringstiden, det præcis det samme overfor mig - alle mulige undskyldninger for hvorfor det ikke var sendt og pludselig var det fordi mit navn skulle med inde i cd coveret.

nå men jeg er da glad for at nogen har modtaget det de har bestilt uden at betale en ekstra regning på det...
sorbits5
Small Bruger
Small Bruger

Indlægaf funnystar42 » fre aug 19, 2016 18:32

dem her har haft den på lager lige siden 18.12.2015

http://www.poponaut.de/isaac-junkie-und ... 81860a5e47
funnystar42
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Tilbage til Uden for emnerne