Dpeche Mode Hamborg (lille anmeldelse)

Snak om alt der har relation til Depeche Mode

Dpeche Mode Hamborg (lille anmeldelse)

Indlægaf Thomas Lund » ons jan 25, 2006 00:38

Ja så var det endnu engang tid til at drage til Hamborg med mine to venner. Sidste år var det Erasure...

Bor man i Jylland er Hamborg utrolig nem og billigere end Sjælland. Vi plejer at bo på Instant sleep www.instantsleep.de som er et vandrehjem hvor vi kan overnatte for 20 Euro pr. nat. Dt ligger centralt, ikke langt fra motorvejsafkørsel 28 og begge gange har vi haft rimelig nemt ved at finde en P-plads, helt gratis tæt på.

Vi kørte fra Herning (Kibæk) ca. kl 11 og var fremme kl 15. Vi tog S-bahn for 1,5 Euro pr. mand til Color Line Arena som ligger lige over for HSVs stadion AOL Arena. Vi håbede på at finde en pub eller lignende hvor vi kunne spise og drikke. Desværre var området et industriområde men ved indgangen hvor de første DM freaks havde stillet op blev vi henvist til Cafeen på Stadion lige over for. Vi var skeptiske mht. plads og priser, men det viste sig at være et hyggeligt sted med ½ liters øl til 3,5 Euro, ca. 25 kr. og Schnitzel med kartofler til 7,5 Euro eller Currywurst til 5 Euro. Vi hyggede os der et par timer eller tre med udsigt fra hjørnet ind over stadion, der vist har en kapacitet på 45 eller 50.000 personer. Der var en hyggelig atmosfære og andre DM fans kiggede forbi.

Kl. ca. 7 gik vi til colour Line Arena hvor vi efter ekstra tjek af billetter kom ind. Vi fandt en ståplads midt i Arenaen. Kl. 20 gik opvarmningen på. Ikke noget at skrive hjem om så jeg fandt ud til garderoben med vores jakker og da jeg kom ind var de næsten færdige. DM gik på lidt over 21. Stemningen var fantastisk, lyden var fantastisk og DM var fantastiske, -meget bedre end Exciter turen og det virkede virkelig som om de nød at være sammen igen. At slutte af med Good night Lovers var bare perfekt med Martin og Dave i duet. Det var alle pengen værd.

Parken fik vi kun siddepladser til, men vi glæder os som små børn og Ja! Vi bliver nok nødt til at købe billetter til den 7/6 i Århus, selvom min kæreste er sat til at føde den 23/5 :lol:

Hvis der er nogle der tøver, så kom igang med at få den billet på mandag den 30/1 kl 10.00. I vil fortryde det senere hvis i ikke gør det.

Lund
Thomas Lund
Small Bruger
Small Bruger

Geografisk sted: Kibæk

Tilbage til Depeche Mode