Vi vil have en ekstra koncert - Skriv til EIS

Erasure Live

Vi vil have en ekstra koncert - Skriv til EIS

Indlægaf Tigeren » man feb 21, 2011 15:16

Hej alle.

Til dem der er i samme situation som jeg (har ikke fået billet til operaen) eller som sympatiserer med os, så skriv til EIS ligesom jeg har gjort og bed om en ekstra koncert.
Hvorvidt det er realistisk forholder jeg mig ikke til, men Erasure har jo før udbudt en ekstra koncert.

Jeg har skrevet at alle billetter var væk med det samme og håber nu at der kan laves en ekstra koncert.

Men så vidt jeg ved er hele deres tour IKKE helt på plads, så lad dem forstå at der kan sælges flere billetter i DK.

SKRIIIIIIIV mine kære Erasure-brødre og Erasure-søstre.

Dette link kan benyttes, så ryger i direkte til Erasures officielle hjemmeside, hvor i kan skrive en besked:
http://www.erasureinfo.com/dialogue/contact.html

PS. Det er dog fedt at se hele deres koncertliste på deres officielle hjemmeside og se at det alene er København der er udsolgt.
Selv om det betyder nul billetter til mig, så er jeg glad for at de bakkes så flot op i DK.

venligst
Tigeren
Senest rettet af Tigeren man feb 21, 2011 21:37, rettet i alt 2 gange.
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Geografisk sted: København

Re: Vi vil have en ekstra koncert - Skriv til EIS

Indlægaf Nightbird » man feb 21, 2011 16:04

Ærgeligt at du ikke fik billet. Jeg ville have været lige så skuffet som du er.
Jeg kan forstå du kender til EIS, så hvorfor købte du ikke billetter i onsdags?
Brugeravatar
Nightbird
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Indlægaf Tigeren » man feb 21, 2011 21:01

Nightbird skrev:Ærgeligt at du ikke fik billet. Jeg ville have været lige så skuffet som du er.
Jeg kan forstå du kender til EIS, så hvorfor købte du ikke billetter i onsdags?

Det var ganske enkelt fordi, vi var 8 der gerne ville til koncert.
Presale begrænsningen var på 4 billetter pr. stk.
Begrænsningen hvis man købte når resten af billetterne blev udbudt var 6. Og vi ville gerne sikre og at kunne sidde sammen.

Så planen var at møde op på posthuset kl. 10.00 og få en venlig billetnetdame til at sælge os 8 billetter ved siden af hinanden, således vores gruppe kunne sidde/stå og nyde koncerten.
Jeg har aldrig oplevet en Erasure koncert udsolgt så hurtigt, så jeg så det slet ikke komme.

Havde jeg haft bare den mindste mistanke, havde jeg også købt presale.
Men eksempelvis koncerten i Musikhuset i Aarhus, blev jo ikke engang udsolgt, så hvem kunne vide...

Men jeg ved godt at jeg ser liiiiidt dum ud lige nu.

Venligst
Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

EIS har sendt dette svar:

Indlægaf Tigeren » man feb 21, 2011 21:17

Hej alle.

Når jeg nu selv har startet denne tråd, vil jeg da gerne delagtiggøre jer i, hvad Richard fra EIS har svaret, da jeg mailede/klagede min nød, og bad om at ønsket om en ekstra koncert, blev videregivet.

Han skriver:

Hi Kim,

Thanks for the message, and so sorry to hear that you were unlucky getting tickets. Were you unable to take part in last Wednesday's presale that allowed fans to buy tickets early (mentioned in my newsletter below) because I know that there were tickets available then.

Anyway, I don't know what the band and their agent are planning in terms of another Copenhagen show, but you can be sure that if they announce one it will be on the website and in the email newsletter for everyone to hear about.

Fingers crossed.

Cheers

Richard

Jeg opfordrer stadig til at folk skriver til EIS (Erasure Information Service).
Jeg tror og håber stadig på at det kan lade sig gøre (som før), at der udbydes en ekstra Erasure koncert. Lad dem vide at vi vil have flere billetter udbudt i form af en koncert.

På den officielle hjemmeside står der under koncertkalenderen følgende interessante oplysninger:
"It's possible there will be more concerts but these shows are the only ones confirmed at the moment."

"The dates that we have already announced are the start of what we expect to become a world tour. If everything goes according to plan then over the course of next year Erasure will play more shows across Europe, North America, South America and beyond (including some shows in places the band have never visited before). However those plans are still under consideration so we can't give you any more detail than that at the moment."

Jeg ved godt at der som udgangspunkt ikke menes en København koncert nummer 2, men det springer SÅ meget i øjnene, at det er det eneste sted der er udsolgt og så på dag 1. Jeg er født opportunist, så læg tryk på og skriv en mail til EIS som kan viderebringe ønsket.
Der er jo masser af gode koncertdage mulige: 30 juni, fra 2. - 5. juli eller efter Rusland og Ukraine dvs. efter 9. juli. Det MÅ kunne lade sig gøre.

Venligst
Tigeren/den handlende optimist :D
Senest rettet af Tigeren man feb 21, 2011 22:50, rettet i alt 3 gange.
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Indlægaf H o m e » man feb 21, 2011 22:34

Godt, arbejde tiger. Jeg krydser fingre for dig og andre, der ikke fik billetter. Jeg kender også et par stykker der heller ikke nåede det.

Jeg syntes efterhånden man kan undre sig over, at Erasure de sidste par gange har spillet koncerter i Danmark med så lille kapacitet. Jeg tror der er plads til omkring 1400-1700 i Operaen, men sandheden er jo, at de nok kunne sælge omkring 3 gange så mange billetter? De sidste par gange i Vega, er det gået pænt stærkt med billetterne. Billetsalget til Århus koncerten gik ikke så stærkt, men det var måske fordi det var akustisk. Problemet med større steder, er at vi ikke har så mange gode steder i Danmark. Umiddelbart kan jeg kun komme i tanke om Forum, Valby Hallen, eller KB hallen. Alle de steder har dog elendig akustik.
I ain't never going home
'Cause I'm having a good time
Brugeravatar
H o m e
Administrator
Administrator

Indlægaf Tigeren » man feb 21, 2011 23:01

H o m e skrev:Jeg syntes efterhånden man kan undre sig over, at Erasure de sidste par gange har spillet koncerter i Danmark med så lille kapacitet. Jeg tror der er plads til omkring 1400-1700 i Operaen, men sandheden er jo, at de nok kunne sælge omkring 3 gange så mange billetter?

Jeg trykker ivrigt på enig-knappen.

Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Indlægaf skovl » tirs feb 22, 2011 13:48

Gad godt se Erasure i KB hallen. Det tror jeg kunne blive noget af en fest!
skovl
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Geografisk sted: Odense

Indlægaf Mikael » tirs feb 22, 2011 14:26

skovl skrev:Gad godt se Erasure i KB hallen. Det tror jeg kunne blive noget af en fest!

HØRT!
Brugeravatar
Mikael
Site Admin
Site Admin

Geografisk sted: Næstved

Indlægaf emmet » tirs feb 22, 2011 21:43

Jyske Bank Boxen ville ligeledes være et fint lille spillested. Indendørs og med plads til en anelse flere end 2000 publikummer :D

/emmet
emmet
Small Bruger
Small Bruger

Indlægaf Nightbird » tirs feb 22, 2011 22:03

Det ser ud til at der bliver annonceret koncert(er) i Sverige i morgen. Måske det kunne komme til at passe med en ekstra koncert i Danmark.
Brugeravatar
Nightbird
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Indlægaf DEVOLEB » tirs feb 22, 2011 23:51

emmet skrev:Jyske Bank Boxen ville ligeledes være et fint lille spillested. Indendørs og med plads til en anelse flere end 2000 publikummer :D

Ja, der var der omkring 8400 til Kylies koncert forleden!!
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar
DEVOLEB
Administrator
Administrator

Geografisk sted: Holstebro

Indlægaf Tigeren » ons feb 23, 2011 10:32

Nightbird skrev:Det ser ud til at der bliver annonceret koncert(er) i Sverige i morgen. Måske det kunne komme til at passe med en ekstra koncert i Danmark.

Hej Devoleb.

Jeg begynder allerede at håbe og er i øvrigt stadig ramt af granatchok fra "mørke mandag", hvor jeg ingen billetter fik.
Må jeg spørge hvor du ved det fra? Jeg har prøvet at se på deres officielle side, men kan ikke umiddelbart se noget.
Har du evt. et link?

Venligst
Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Indlægaf Nightbird » ons feb 23, 2011 11:10

Tigeren skrev:
Nightbird skrev:Det ser ud til at der bliver annonceret koncert(er) i Sverige i morgen. Måske det kunne komme til at passe med en ekstra koncert i Danmark.

Jeg begynder allerede at håbe og er i øvrigt stadig ramt af granatchok fra "mørke mandag", hvor jeg ingen billetter fik.
Må jeg spørge hvor du ved det fra? Jeg har prøvet at se på deres officielle side, men kan ikke umiddelbart se noget.
Har du evt. et link?

Venligst
Tigeren

Følgende opdatering kunne ses på Facebook i går: "We've added another Dublin show (June 14th) to the 'Total Pop!' dates in the summer, see the website for all the details. Swedish fans, we'll have some news for you tomorrow!"
Brugeravatar
Nightbird
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Indlægaf Tigeren » ons feb 23, 2011 11:58

Nightbird skrev:
Tigeren skrev:

Har du evt. et link?

Venligst
Tigeren

Følgende opdatering kunne ses på Facebook i går: "We've added another Dublin show (June 14th) to the 'Total Pop!' dates in the summer, see the website for all the details. Swedish fans, we'll have some news for you tomorrow!"

Tak Nightbird.
Jeg er ikke på Facebook, så nu forstår jeg bedre.

Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Indlægaf HBF » tors feb 24, 2011 00:26

Hej,

Første indlæg i dette forum for et super band...........

Jeg har skrevet til EIS og her er svaret:

Hi Henrik,

Thanks for the message... there are more dates to be announced for this year, but I'm afraid I don't have any more details than that at the moment. The band and management are obviously aware that the first Copenhagen show sold out so fast so you can rest assured that as soon as I hear any news about shows it will be on the website and in the EIS newsletters!

Cheers

Richard

Håber virkelig der kommer en ekstra koncert.

MVH

Henrik

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
HBF
Small Bruger
Small Bruger

Indlægaf Tigeren » tors feb 24, 2011 00:31

HBF skrev:Hej,

Første indlæg i dette forum for et super band...........

Jeg har skrevet til EIS og her er svaret:

Hi Henrik,

Thanks for the message... there are more dates to be announced for this year, but I'm afraid I don't have any more details than that at the moment. The band and management are obviously aware that the first Copenhagen show sold out so fast so you can rest assured that as soon as I hear any news about shows it will be on the website and in the EIS newsletters!

Cheers

Richard

Håber virkelig der kommer en ekstra koncert.

MVH

Henrik

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com

Luksus Henrik ! :D

Vi skal sgu til koncert ja vi skal.
Jeg aner noget optimisme i EIS' svar.
Jeg synes også at seneste newsletter fra EIS (af dags dato) fortæller en del mellem linjerne.

Nøøøøj mand hvor jeg håber.

Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

En fortalelse fra EIS eller en "Holger fortolker" fra mig?

Indlægaf Tigeren » tors feb 24, 2011 00:43

HBF skrev:Jeg har skrevet til EIS og her er svaret:

Hi Henrik,

Thanks for the message... there are more dates to be announced for this year, but I'm afraid I don't have any more details than that at the moment. The band and management are obviously aware that the first Copenhagen show sold out so fast

Jeg sad håbefuldt og læste EIS' svar da jeg studsede over: "... the band... are obviously aware that the first Copenhagen show sold out so fast"

Eerhm "THE FIRST" er det fordi der planlægges/arbejdes på "a second" :D Ellers kunne man jo ret beset nøjes med at henvise til the Copenhagen show og undlade "the first"...

Detalje? ja! Væsentlig? For pokker da hvor jeg håber det.

Kald mig et bundnaivt håbende fjols, men jeg tror faktisk at jeg hælder til at jeg ikke er en Holger fortolker.

Tigeren
Tigeren
XLarge Bruger
XLarge Bruger

Tilbage til Koncerter