[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 15/2-2011 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 15/2-2011 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 15/2-2011 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » tors feb 17, 2011 13:41

Salve!

Mange nyheder til Jer i denne uge, som blandt andet omhandler Erasure's kommende festivaler og 'Total Pop!'- koncerter.

Den gode nyhed til alle er, at optagelserne til det nye Erasure album er gået igang i Vince Clarke studiet 'The Cabin' og med Frankmusik som arbejder med bandet på nogle af numrene ... Jeg vil fortælle Jer, hvordan det hele går så snart jeg har mere info!

...............

Erasure 'On Tour'...
Herunder er datoerne på de nye 'Total Pop!' sommer koncerter som er annonceret (flere på vej)

Marts
25. - Ultra Music Festival, Miami, Florida
Maj
14. - Short Circuit Electronic Music Festival, London
Juni
10. - Thetford Forest, nr. Brandon, Suffolk
11. - Bedgebury Pinetum & Skov, Nr Goudhurst, Kent
13. - Dublin, Olympia Theatre
15. - Cork, Live på The Marquee
17. - Sherwood Pines Forest Park, Nr. Edwinstowe, Nottinghamshire
18. - Westonbirt Arboretet, Nr. Tetbury, Gloucestershire
24. - Cannock Chase Skov, Nr. Rugeley, Staffordshire
25. - Dalby Skov, Nr. Pickering, North Yorks
27. - Berlin, Zitadelle
28. - København Opera House
29. - Hamborg Stadtpark
Juli
1. - Delamere Skov, Delamere, Cheshire
6. - St Petersburg, Yubileiny Arena
8. - Moskva, A2 Hall
9. - Kiev, Arena

Forsalg for Irland, Tyskland og Danmark.
Jeg ved, at mange af Jer spændt venter på forsalget af billetter, så 'here we go'

Dublin - forsalg (password er 'respect')
Cork - forsalg (ingen password)
Berlin - forsalg (ingen password)
København - forsalg (password er 'respect', forsalgs-billetter begrænset til fire per kunde)
Hamburg - forsalg (ingen password)

Offentlig salg af billetter bliver
UK 9:00 fredag den 18. februar
København 10:00 mandag den 21. februar.

Mute præsenterer THE SHORT CIRCUIT ELECTRONIC MUSIC FESTIVAL
Jeg sendte detaljer herom ud sidste uge, men jeg skulle mene at det er værd at påminde dig! Erasure skal spille på Mute-curated Short Circuit Electronic Music Festival den 14. maj hvor også The Residents, Laibach, Liars, S.C.U.M and Poppy & The Jezebels optræder samt der vil være speciel gæsteoptræden fra Alison Moyet!

Erasure får følgeskab på scenen af en række specielle gæster i løbet af deres set, og uden at røbe noget, er jeg temmelig sikker på, at dette show vil blive husket som en særlig begivenhed i Erasure's historie, hvis bare et par af de nuværende planer kommer til live! Se nyhederne på Erasures hjemmeside og for at læse pressemeddelelsen vedrørende arrangementet samt flere detaljer.

Vince Clarke's seneste 'ANALOGUE MONOLOGUE' er nu online
Den femte webisode i Vince Clarke's serie af 'Analog Monologues' er nu online så I kan se billeder. Dedikeret til Syrinx er dette en film, som jeg tror vil appellere til Jer som har en forkærlighed for vintage synths eller ej. Musik, fakta, humor og meget mere ... tjek det ud på Vince's hjemmeside!
http://www.vinceclarkemusic.com

Mark Moore kommenterer på Vince Clarke's Billie Ray Martin remix
Mark Moore som skriver QX Magazine's 'Revoltage' har rost Vince Clarke's seneste remix - et remix af Billie Ray Martin's 'Sweet Suburban Disco' ....han omtaler remixet sådan her: "Han har lavet basslinen som om den lyder som den er undsluppet fra Chicago cirka 1987 ... med tilsat disco syn trommer bare for at være på den sikre side ... så nogle opløftende synth pads efterfulgt af af et rave-lignende riff. Du havde mig på syn trommerne! Subtle, men totalt fedt!"..."Venligst Vince og Billie ... kan vi få nogle flere?" Dette års 'team-work'...se Vince's hjemmeside for flere detaljer om 'Sweet Suburban Disco'.

Mange tak til alle, der har sendt sprog forslag til 'goddag & farvel i fremtidens nyhedsbreve. Både Manny og Ed foreslog jeg skulle prøve at bruge latin, som er det sprog, jeg har valgt til dette særlige nyhedsbrev. Tak gutter!

Vale!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar