[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 12/5-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 12/5-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 12/5-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » fre maj 21, 2010 23:29

Alright?

Andy Bell's DJ sæt og 'Non-Stop'-autografer
Pure Groove har opdateret deres hjemmeside med flere oplysninger om Andy's instore DJ sæt og autograf session, der finder sted d. 11. juni

Andy Bell i 'Sony Radio Academy Awards'
Mandag aften var Andy en af gæstesolisterne til 'Sony Radio Academy Awards' i London. Han blev meget varmt modtaget, da han overrakte prisen for 'Digital Station of the Year' til Planet Rock. Hvis I følger Andy på 'Twitter' så har I allerede læst om, hvordan han blev 'skudt' af paparazzier på vej ud ...

Andy Bell radiointerviews
I sidste uge tilbragte Andy en dag med at optage et antal radiointerviews i forbindelse med den kommende udgivelse af singlen 'Call On Me' og albummet 'Non-Stop'. Du kan se hele listen over radiostationer som er involveret på Andy's hjemmeside, og jeg vil give Jer detaljer omkring diverse udsendelser, når jeg har dem. Et par radiostationer har allerede sendt deres interviews, og I kan lytte til to af dem online (Andy's interview med John Marshall på LINCS FM er streamet på Andy's hjemmeside, mens Real Radio Yorkshire's interview er tilgængelig via deres genlytnings mulighed) og Arrow FM (Hastings ), vil Bright FM (Mid Sussex), Sovereign FM (Eastbourne) og Splash FM (Worthing) alle broadcast Chris Copsey's interview med Andy fra 14:00 til 18:00 på søndag, se Andy's hjemmeside for yderligere informationer.

Andy Bell 'Non-Stop' flyers
Mute har udarbejdet en flyer til at promovere Andy's 'Non-Stop' album, som jeg vil bede EIS medlemmer til at hjælpe med at distribuere til publikum på O2 i morgen (I er advaret!), Og der er også en download-version tilgængelig, hvis I har lyst til at printe den ud og dele den rundt ...

Andy Bell remix konkurrence
Jeg har nu modtaget tyve færdig remixes af Andy's nye nummer 'Say What You Want ', og jeg har været virkelig nydt at lytte til dem ... tak til alle, der har sendt dem, jeg bøjer mig i støvet for Jeres kreativitet! Hvis I har brug for flere detaljer så check det ud på Andy's hjemmeside, alle remixes skal indsendes senest den 21. maj.

Andy Bell's 'Non-Stop' album kan forudbestilles
Hos Mute Bank kan man stadig forudbestille Andy Bell's kommende nye album 'Non-Stop' som bliver udgivet den 7. juni. Hvis I forudbestiller albummet fra Mute Bank vil I også modtage et eksklusivt Vince Clarke remix af titelnummeret 'Non-Stop ", som et gratis download! Se Mute Banks hjemmeside for alle detaljer.

Konkurrence vinderen til -Mød Andy Bell til 'Our Friends Acoustic'-
Jeg havde ikke talt med vinderen af -Mød Andy Bell til 'Our Friends Acoustic'- tidsnok til at annoncere navnet i sidste uges nyhedsbrev, men vinderen er Andrea Cox og hun vil interviewe Andy til hans hjemmeside på 'Our Friends Acoustic' som vises i morgen aften. Jeg håber at have dette interview klar online til Jer i begyndelsen af næste uge ... vi ønsker hende held og lykke!

Erasure - 25 år ...
Til September er det 25 år siden at 'Who Needs Love like That' blev udgivet som Erasure's første single og dette har Emiliano markeret ved at sammensætte en hyldest i form af en særlig montage af billeder og musik, som I kan se her. http://www.youtube.com/watch?v=QdmSfd6qtoY , Tak Emiliano!

Clare foreslog for et stykke tid siden, at jeg brugte den gamle Essex dialekt til goddag og farvel i et af mine nyhedsbreve... tak Clare!

Catchyalater!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar