[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 22/4-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 22/4-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 22/4-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » man maj 10, 2010 12:03

Hei!

I går da jeg begyndte at sammemsætte dette nyhedsbrev, var jeg ikke helt sikker på, at jeg ville have nok nyheder til Jer, men det viser sig alligevel at det er blevet en stor udgave, og jeg har endda måttet undlade nogle ting indtil næste uge så I ikke får alt for meget information på én gang!

Er I klar? Her kommer det...

Andy Bell's nye soloalbum "Non-Stop" kan nu forudbestilles
Mute er begyndt at tage forudbestillinger til Andy Bell's kommende nye album "Non-Stop", som vil blive udgivet den 7. juni. Hvis I forudbestiller albummet fra Mute, vil I også modtage et eksklusivt Vince Clarke remix af titelnummeret, 'Non-Stop ", som et gratis download! Se Mute Bank website for alle detaljer.

Special konkurrence - lav et interview med Andy Bell i London
Som I sikkert ved, vil Andy den 14. maj være hovednavn Mencap's 'Our Friends Acoustic' aften i London's Indigo2, aftenen omfatter også optræden fra Jimmy Somerville, Nik Kershaw og Howard Jones. Jeg har to billetter til showet til at give væk (én vinder plus en ven), men det er ikke alt ... før showet vil vinderen og vinderens ledsager/ven også få en eksklusiv forsmag på hele 'Non-Stop' albummet (næsten fire uger før udgivelsen!) og derefter kan de sætte sig ned med Andy og lave et eksklusivt interview omkring albummet til Andy's hjemmeside (bare rolig, hvis I aldrig har gjort noget lignende før vil jeg være der for at hjælpe Jer, hvis du har brug for det) .....fedt ikke? Se nyhedssektionen på Andy's hjemmeside for alle detaljer!

Cover version af Yazoo's 'Only You' udført til velgørenhed
Yazoo's klassiske 'Only You' er blevet spillet af Dakota Blonde på 'On My Room', en ny amerikansk velgørenhedsorganisations album, der er blevet udgivet til gavn for National Multiple Sclerosis Society. Se Yazoo's hjemmeside for yderligere informationer, og om hvordan man kan komme til at lytte til et uddrag af nummeret online.

Andy Bell, nye udgivelsesdatoer
Hvis I var opmærksomme på nyhederne omkring 'Non-Stop' forsalget her ovenover ville I have opdaget, at Andy's album har fået en ny udgivelsesdato i juni 7th. Udgivelses datoen for den kommende single, 'Call On Me', har også flyttet sig lidt og vil nu blive den 31. maj.

'Sometimes - A Life Of love, Loss & Erasure'
Jeg er sikker på at mange af Jer ved at Paul Hickey, Andy Bell's manager og tidligere partner i de sidste par år har arbejdet på en bog omhandlende hans liv. Jeg er meget glad for at kunne fortælle at bogen med titlen 'Sometimes - A Life Of love, Loss & Erasure' næsten er færdig og vil udkomme senere på året. Paul er i færd med at oprette en hjemmeside for bogen, og I kan allerede nu tilmelde Jer for yderligere oplysninger omkring tilgængeligt materiale.

Lexer Music holder forårssalg
Lexer Musik der kører Erasure's officielle Erasure Shop holder forårssalg og det betyder at der er alle mulige Erasure, Andy Bell og Yazoo effekter til salg til særlige lave priser, samt elffekter fra andre kunstnere, herunder Goldfrapp, OMD og Pet Shop Boys. Lexer kører - naturligvis - også forsalget til CD-udgaven af Andy Bell's kommende single 'Call On Me "!

Tillykke med fødselsdagen Andy Bell!
Sherry, der driver en af de uofficielle Erasure fora, har lavet sin sædvanlige gæstebog for at markere Andy Bell's fødselsdag som er den kommende søndag. Hvis I ønsker at efterlade en besked til Andy så kan I gøre det ved at følge linket ...

Erasure På BBC radio 4!
Rob mailede til mig i sidste uge at sige at Erasure's version af "Lay All Your Love On Me" i øjeblikket anvendes på BBC Radio 4's 'Book at bedtime' som åbnings og luknings musik til deres aktuelle bog - Naomi Alderman's "The Lessons '- som i øjeblikket har gang i episode otte ud af ti episoder ialt. De sidste par episoder kan stadig høres på BBC's iPlayer hvis du er i Storbritannien, og det lyder som en temmelig god bog i mine, og det er rart at høre Erasure på Radio 4! Tak Rob!

Pyha, det var en lang smøre! Goddag og farvel i denne uges nyhedsbrev er på finsk, takket være Mikael!

Näkemiin!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar