[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 7/4-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 7/4-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 7/4-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » man maj 10, 2010 11:29

Zdravo!

Har I haft en god påske? Jeg må indrømme, at ferien ligesom sneg sig ind på mig i sidste uge, og pludselig var den der før jeg havde tid til at sende et nyhedsbrev og for at kompensere for dette kommer her en ordentlig bunke nyheder og alle mulige Erasure-relateret sager der har fanget min opmærksomhed siden sidst.

Her kommer det...

Andy Bell's nye single 'Call On Me'
Andy Bell vil forud for udgivelsen af hans kommende album 'Non-Stop' komme med en helt ny single 'Call On Me' som vil blive udgivet den 10. maj i UK og 11. maj i USA. 'Call On Me' vil blive udgivet på CD og via digital download, og begge formater indeholde en sang som hedder 'Had It All' og som ikke bliver at finde på det nye album, samt et udvalg af remixes (herunder et fantastisk Vince Clarke remix). Der er et audio preview af 'Call On Me' plus den fulde trackliste og artwork på Andy's hjemmeside ... glem ikke 'Non-Stop' udgivelsen den 24. maj!

Erasure album opdatering!
Hvis I har holdt øje med Erasures hjemmeside så ville I vide, at jeg tilføjede de sidste to video opdateringer til nyhedssektionen og Erasure's YouTube kanal sidste uge. De indeholder klip med Andy og Vince der taler om Erasure's 25 års jubilæum og den nye bølge af elektro-pop ... der er lavet i alt syv videoertil Jer! Hvis I ikke har besøgt hjemmesiden i et stykke tid så har I noget at indhente!

Erasure inspirerer Christina Aguilera?
Nogen sagde meget klogt engang at der "ikke er noget som en ny idé"....og hvis man kigger på coveret af det nye Christina Aguilera album 'Bionic' kan man se ligheder med Erasure's cover fra 'Chorus' og det er ikke kun os der kan se det, selv den legendariske blogger Perez Hilton har samlet lignene ligheder på hans hjemmeside og informationerne har bredt sig over hele internettet! I sidste uge fik jeg en email fra Daniel (tak!), Der også påpegede ligheder mellem grafikken på 'Court Yard Hounds' album og Erasure's 'Nightbird'

Erasure er nu officielt en del af 'The ABBA Story'
Jeg fik også en email fra Paula sidste uge, som havde deltaget i Abbaworld udstillingen på Earl's Court i London og hun fortalte at Erasure var blevet omtalt. Hun fotograferede og sendte mig billederne og de er at se i nyhedssektionen på EIS. Tak Paula!

Andy Bell på 'The Eagle' i London
Andy spillede et DJ sæt på diskoteket 'The Eagle' i lørdags og Russell James der var på stedet sendte mig nogle af billeder han tog fra denne aften De er nu at finde i nyhedssektionen på Andy's hjemmeside. Hold øje med nyheder og flere DJ datoer snart, og ikke kun i Storbritannien!

'Robot Unicorn Attack' ....sagaen fortsætter
Jeg har nævnt dette online video-spil flere gange i tidligere nyhedsbreve og det lader til at Erasure's 'Always' nu er blevet spillet over tretten millioner gange via spillet 'Robot Unicorn Attack' og det fortsætter tilsyneladende. Det vil sige at 'Always' nu er det mest nyligt hentede Erasure track på iTunes! Jeg har før nævnt, hvordan spillet og sangen er blevet spredt over hele internettet via blogs og anbefalinger, men det lader til at spillet, og især 'Always' også har været inspirerende for mennesker på andre måder!

Denne uges nyhedsbrev goddag og farvel er på serbisk, tak til Mike og hans ven Dejan.

Pozdrav!

Richard

Erasure Information Service
www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar