[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 10/3-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 10/3-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 10/3-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » lør mar 20, 2010 16:18

Dobry Den!

Nå, desværre fik jeg ikke besøget Andy og Vince i studiet i løbet af deres arbejdsuge i London i sidste uge som jeg havde håbet, men den gode nyhed er, at jeg sendte dem et udvalg af de spørgsmål I sendte til mig over til studiet. De returnerede et video svar til Jer, mere om det nedenfor ...

Tak til alle der tog sig tid til at sende spørgsmål. Der var hundredvis og tak for beskederne til mig det blev jeg virkelig glad for. Tak for jeres venlighed og støtte.

Omkring halvdelen af spørgsmålene var variationer over det samme tema; om Erasure vil turnere med det kommende album, og i så fald, hvor de agter at spille. Svaret på det spørgsmål er, at ja, Andy og Vince vil turnere for at promovere albummet, men på dette tidspunkt, det er bare for tidligt at sige, hvilke lande de vil besøge endsige hvilke byer, hvor de vil spille, men være forvisset om, at jeg vil fortælle alle detaljerne senere på året, så snart de er tilgængelige!

The London Sessions - album video opdatering!
Jeg har allerede nævnt, at ca. halvdelen af de spørgsmål, I sendte til Erasure var omkring den kommende turne, og de fleste af de andre var omkring det nye materiale generelt, og jeg udvalgte dem der forekom lettest for Vince og Andy at besvare. De har været så venlige at indspillet deres svar til disse spørgsmål på video fra studiet i sidste uge og svaret på det første spørgsmål, "Hvad retning det nye album tager?" er online til dig lige på Erasures hjemmeside og på den officielle Erasure YouTube-kanal ... Jeg ved svaret vil gøre en masse af Jer meget glade! Flere videoklip vil være online snart ...

Andy Bell singlen 'Will You Be There' bliver udgivet i næste uge i USA men er allerede nu tilgængelig derovre på iTunes og Amazon. Det betyder, at hvis I er i USA, så ventetiden er endelig overstået, og du kan downloade alle fem mix lige nu ...

Tracklisting - Will You Be There? (Original Mix) / Will You Be There? (Seamus Haji Big Love Radio Edit) / Will You Be There? (Fransk Horn Rebellion Mix) / Will You Be There? (Sonic C Vocal Mix) / Will You Be There? (Seamus Haji Big Love Remix)

DOWNLOAD - iTUNES USA | Amazon USA | iTunes UK | Amazon UK | PLAY.COM

Erasure og Yazoo på XBOX karaokespil
Erasure's "A Little Respect" og Yazoo's "Don't Go" vil være blandt de fyrre 80'er hits der er at finde i en ny udgave af det populære karaokespil 'Lips'. 'Lips': I Love The 80s 'vil også byde på numre fra The Communards, Culture Club, Duran Duran, Frankie Goes To Hollywood, Human League, Kim Wilde, New Order og Soft Cell blandt mange andre. Spillet vil blive frigivet til salg udelukkende til Xbox 360, den 2 april og vil på detailmarkedet blive sat til salg for omkring £ 34,99. Se i nyhedesafsnittet på hjemmesiden for yderligere informationer.

Robot Unicorn Attack
Tilbage i februar nævnte jeg at Erasure's 'Always', er tilgængeligt i et online computerspil kaldet »Robot Unicorn Attack", og siden da har jeg fået masser af e-mails fra folk, der har måske har spillet en lille smule for meget. Det er meget vanedannende! Nå det lader til, at de ikke er de eneste, som ifølge denne New York University website, »Robot Unicorn Attack" er blevet noget af et kult-succes og 'Always' er nået ud til et helt nyt publikum, som et resultat deraf ...

Denne uges nyhedsbrevs goddag og farvel er slovakisk, med tak til Daniela for at sende dem over!

Dovidenia!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar