[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 2/3-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 2/3-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 2/3-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » ons mar 10, 2010 00:19

Sveiki DEVOLEB!

Jeg sender dette nyhedsbrev ud lidt tidligt fordi jeg håber, at jeg senere i denne uge vil bruge noget tid i studiet med Vince & Andy hvor jeg blandt andet vil snakke med dem om hvad de har gang i og for at tage nogle billeder samt måske lave nogle video-optagelser af dem mens de arbejder på det nye album. Det er hvad jeg håber på (alt afhængig af hvor langt de er nået!), Og grunden til at jeg sender dette nyhedsbrev til Jer nu er for at se om der er nogen spørgsmål som I gerne vil have mig til at spørge dem om? Hvis du har spørgsmål omkring det nye album, Andy's solo-projekt, eller om nogen af Vince og Andy's nuværende aktiviteter (vedrørende aktiviteter så helst kun de nuværende aktiviteter, tak!) som I vil have mig til at spørge dem om, så kan I kontakte dem gennem mig helst hurtigst muligt og så vil jeg gøre mit bedste for at få så mange af spørgsmålene besvaret som muligt. På forhånd tak!

Erasure's kommende album!
Som I ved fra sidste uges nyhedsbrev arbejder Vince og Andy på det nye Erasure album i London på dette tidspunkt, og de har været omkring Twitter med resultater fra de sidste par dage. Hvis I ikke har haft mulighed for at læse deres nyhedsbreve er dette blot en påmindelse om, at I kan følge deres resultater på Erasure's Twitter side, og alle de disse 'Tweets' vises også på Erasure's Facebook-side. Indtil videre har de været inde på utætte sko, Paul Humphrey's fødselsdagsfest, akkord inversioner og studiets vægge... det hele værd at se!

Vigtig Pierre Cope advarsel
Jeg er sikker på at mange af Jer kender Pierre Cope fra hans arbejde med Andy før Erasure, og som et resultat deraf er mange af Jer nok venner med ham via MySpace osv. Desværre er Pierre's e-mail-konto blev hacket i sidste uge, og som følge heraf er en person blevet udsat for phishing-meddelelser (e-mails der beder om penge eller finansielle oplysninger) fra sin konto, så dette er en advarsel om, at hvis I modtager e-mails, der synes at komme fra Pierre, bør I ignorere dem og slette dem straks.

Yazoo's "Only You" topper musik liste!
Yazoo's 'Only You' har i denne uge toppet The Daily Record's 'Best 80s Music' lister med hjælp fra journalist Mickey McMonagle som beskriver sangen som en "synth-pop-klassiker, som banede vejen for dansemusik og viste hvilket geni Vince Clarke var og er ", og med rette også! Der er flere oplysninger på Yazoo's hjemmeside.

Denne uges nyhedsbrevs goddag og farvel er på lettisk, med tak til Alec for at sende dem igen og jeg undskylder, hvis ikke jeg har formået at få accénterne helt på plads!

ATA-ata!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar