[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 113: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/prime_links.php on line 114: preg_replace(): The /e modifier is no longer supported, use preg_replace_callback instead
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4766: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4768: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4769: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/includes/functions.php on line 4770: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at [ROOT]/includes/functions.php:3887)
Erasure Danmark :: Erasureinfo.dk • Vis emne - EIS nyhedsbrev 26/2-2010 (på dansk)

EIS nyhedsbrev 26/2-2010 (på dansk)

Her kan læses nyheder vedr. Erasure og andet relateret stof

EIS nyhedsbrev 26/2-2010 (på dansk)

Indlægaf DEVOLEB » tirs mar 09, 2010 23:42

Sziasztok!

Jeg har fået masser af e-mails fra folk som spørger, hvorfor Andy udgivet 'Running Out' og 'Will You Be There? " under navnet Mimo stedet for at bruge sit eget navn, så jeg regner med at kunne spare en masse tid, hvis jeg svarer her på éen gang til Jer alle...

Ideen bag Mimó pseudonymet for de første 2 sange var for sjov så Andy kunne se, hvordan folk reagerede på hans nye musik uden at vide hvem det kom fra, og uden alle de fordomme som folk tillægger materiale der involverer 'Andy Bell fra Erasure'!

Jeg bør også nævne, at som følge heraf har 'Will You Be There?' fået masser af spilletid overalt også på Radio 1 og KISS i Storbritannien. Den næste single og albummet vil dog komme ud under Andy's navn, og jeg håber at modtage nyheder om begge disse udgivelser meget snart!

Opdatering på det kommende Erasure album!
Vince og Andy bliver sammen i London i denne uge til at fortsætte arbejdet på det nye album, og har lovet at de vil 'Twitte' regelmæssigt fra studiet. Du kan følge deres resultater på Erasure's 'Twitter' side, og alle 'Tweets' vil blive opdateret til Erasure's Facebook-side.

Andy Bell's DJ job i London
Andy vil spille et DJ-sæt på 'The Eagle' i Vauxhall, London den 2 april. Flere oplysninger herom, når jeg har dem.

Erasure's 'Always' i en reklame for et TV-online spil
Cartoon Network har netop lanceret en online spil - »Robot Unicorn Attack" - og det indeholder Erasure's klassiske 'Always'. Sangen er også brugt i tv-reklamer for spillet, der i øjeblikket kører på Cartoon Network. Tjek hjemmesiden, hvis du har lyst til et kig....!

Andy Bell's nye singler 'Running Out' og 'Will You Be There?'
Du kan stadig lytte til begge sange på Andy's hjemmeside, og selvfølgelig de er tilgængelige som downloads fra de sædvanlige salgssteder.

'Will You Be There?' - ITUNES UK / AMAZON UK / PLAY.COM | 'Running Out' - iTUNES UK / iTUNES USA

'A Little Respect' ....endnu en cover version
Jamen det er kun et par uger siden jeg nævnte nogen cover versioner af "A Little Respect", så det burde ikke komme som nogen overraskelse, at der er endnu en version i denne uge! Denne version kommer fra Alcazar's Magnus Carlsson ... nyd den!

Andy Bell tilbage på 10 Downing Street
Andy deltog i en reception på 10 Downing Street onsdag aften (24 februar). Arrangementet hvor premierminister Gordon Brown var vært, fandt sted for at fejre LGBT-samfundet i Storbritannien.

Denne uges nyhedsbrevs goddag og farvel kommer fra Ungarn, venligst indsendt af Iván (tak), men jeg er nu ved at løbe tør for mit lager af 'goddag og farveller' på de forskellige sprog, så er du velkommen til at sende mig flere forslag!

Viszlát!

Richard

Erasure Information Service
http://www.erasureinfo.com
Wants:
Vince Clarke - Deeptronica (album) XCD 164
Billie Ray Martin - Sweet Suburban Disco (Vince Clarke remix) promo cd
Depeche Mode - Behind The Wheel (Vince Clarke remix) PRCD-400205
http://www.myspace.com/sappyremixes
http://youtube.com/profile_videos?user=jensby01
Billede
Brugeravatar