Live at the Royal Albert Hall CD

Musik generelt relateret til Erasure

Live at the Royal Albert Hall CD

Indlægaf vclarke » tors jan 03, 2008 16:04

Så fik jeg cd'en med posten i dag!
vclarke
Large Bruger
Large Bruger

Geografisk sted: Långawten

Indlægaf MADS » fre jan 04, 2008 01:07

Ditto her!
- og alle numrene er allerede lagt i min iTunes mappe.

Dejligt at blive ført tilbage til minderne fra en lækker koncert i VEGA i september :D

Ligeledes lækker live-kvalitet
And walls come tumbling down
We´ll be forever calm
And you´ll be here in my arms
I´ll keep you away from harm
Brugeravatar
MADS
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Geografisk sted: ODENSE

Indlægaf H o m e » lør jan 05, 2008 14:27

Så er CD'en også dukkket op her. Lækkert lækkert! Dejligt, at få opfrisket nogle gode minder fra touren. Glæder mig endnu mere til DVD'en..

Jeg kunne godt have tænkt mig en live CD fra Vega for at sammeligne det danske publikum med det engelske. Jeg tror stadig vi larmer mere herhjemme? :wink:
I ain't never going home
'Cause I'm having a good time
Brugeravatar
H o m e
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København

Indlægaf Kasper » ons jan 09, 2008 04:53

Kan man kun købe DVD´en gennem LiveHereNow? Jeg kan ikke finde den (eller CD´en) hos cdskiven.dk eller andre steder? :cry:
Kasper
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Geografisk sted: Mare crisium

Indlægaf H o m e » ons jan 09, 2008 22:01

Kasper skrev:Kan man kun købe DVD´en gennem LiveHereNow? Jeg kan ikke finde den (eller CD´en) hos cdskiven.dk eller andre steder? :cry:

Den kan ikke fås andre steder endnu, men jeg skal ikke afvise at den med tiden kan købes andre steder, ligesom de andre Erasure live udgivelser.

Vil du da ikke købe gennem LiveHereNow? Jeg er rimelig tilfreds med dem, bortset fra de vinder VM i manglende kommunikation gang på gang... :?
I ain't never going home
'Cause I'm having a good time
Brugeravatar
H o m e
Administrator
Administrator

Geografisk sted: København

Indlægaf pet » ons jan 09, 2008 22:16

Kasper skrev:Kan man kun købe DVD´en gennem LiveHereNow? Jeg kan ikke finde den (eller CD´en) hos cdskiven.dk eller andre steder? :cry:

Du kan købe CD'en af mig jeg har 1 set for meget 180.- incl porto
pet

Indlægaf Kasper » tors jan 10, 2008 04:18

H o m e skrev:

Den kan ikke fås andre steder endnu, men jeg skal ikke afvise at den med tiden kan købes andre steder, ligesom de andre Erasure live udgivelser.

Vil du da ikke købe gennem LiveHereNow? Jeg er rimelig tilfreds med dem, bortset fra de vinder VM i manglende kommunikation gang på gang... :?

Nej, det er bare lidt underligt hvis man kun kan købe en officiel udgivelse én gros. -Og så er det endda ikke engang Mute records som er udgiveren. (?)

Det glæder mig da at i har modtaget jeres CD´er med posten, da jeg ved at der er mange som har haft problemer med Mute bank og cdskiven.dk.

Jeg skal kun have DVD´en. Hvis der var bare ét ekstra nummer på CD´en ville det være en anden sag, men det er jo nøjagtig den samme trackliste.

Men jeg håber at den er god, CD´en. Det lyder mærkeligt at vi i Vega kan "larme" mere end publikummet i Royal albert hall. :wink:
Kasper
XXLarge Bruger
XXLarge Bruger

Geografisk sted: Mare crisium

Indlægaf pet » tors jan 10, 2008 09:01

Jeg vil sige at der var mere gang i den i vega end der er i publikummet i Royal albert hall, så næste gang optage en koncert i VEGA :) :) :)
pet

Tilbage til Musik